Beba Cuprum Line Bio spray przeciwsłoneczny dla dzieci SPF 50 100 ml
Cena regularna:
134,90 zł
towar niedostępny

Opis
Beba Cuprum Line Bio spray przeciwsłoneczny dla dzieci do twarzy i ciała SPF 50
Łatwy w aplikacji, daje przyjemne uczucie na skórze. Jego płynna formuła oparta jest na na filtrach mineralnych bez nanocząsteczek. Dodatek oleju konopnego, słonecznikowego i awokado oraz organicznego aloesu i ekstraktu z rumianku wspomagają pielęgnację skóry.
Można stosować od 6 miesiąca życia.
Sposób użycia: Przed użyciem dobrze wstrząśnij produkt. Nałóż krem obficie na skórę przed ekspozycją na słońce. W przypadku dłuższej ekspozycji na słońce oraz po kąpieli, ponawiaj częściej aplikację produktu. Unikaj długotrwałej ekspozycji na słońce, nawet z ochroną przeciwsłoneczną, zwłaszcza w najgorętszych porach dnia (od godziny 11 do 15). Zbyt długa ekspozycja na słońce może spowodować problemy zdrowotne. Nie wychodź z niemowlęciem i małym dzieckiem na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
Spray do ciała dla dzieci Beba można stosować od 6 miesiąca życia (jednak należy wtedy unikać bezpośredniego spryskiwania, a nałożyć produkt na swoją dłoń, następnie rozprowadzić go na ciele dziecka)
Unikaj kontaktu z oczami.
Beba Cuprum Line
To gama certyfikowanych i przyjaznych środowisku, organicznych kremów przeciwsłonecznych.
Produkty te posiadają przyjemną i łatwą do rozprowadzenia konsystencję.
Zawierają przezroczyste filtry fizyczne (mineralne bez nanocząsteczek), które gwarantują wysoką ochronę przed promieniami UVA i UVB.
Wszystkie produkty z tej linii posiadają certyfikaty:
- Certificazione Biologica,
- AIAB.
Skład/INCI: Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Polyhydroxystearic Acid, Alumina, Stearic Acid, Persea Gratissima Oil, Tribehenin, Cannabis sativa Seed Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Chamomilla Recutita Flower Extract*. * z upraw ekologicznych.
Pojemność: 100 ml
„Nie weryfikujemy, czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.”