
Regulamin promocji "Kwietniowa promocja"
1. Postanowienie ogólne
- Organizatorem promocji jest firma MF Joanna Kusiakowska NIP 1251321096, z siedzibą przy ul. Dworkowa 28, 05-082 Stare Babice,
- Uczestnikiem promocji są Klienci dokonujący zakupów na stronie sklepu: https://veganing.pl zwanego w treści Regulaminu sklepu internetowego Sklepem, którzy mają możliwość odebrania darmowego produktu "Ujędrniający krem do twarzy anti-aging Róża z jagodą" zwanego dalej Gratisem,
- Promocja prowadzona jest tylko i wyłącznie w Sklepie,
- Udział w promocji jest dobrowolny, Uczestnik ma prawo odstąpić od otrzymania Gratisu,
- Promocja obowiązuje do 30.04.2022 lub wyczerpania zapasów.
2. Warunkiem otrzymania gratisu jest:
- Dokonanie zakupów produktów marki Mokosh lub Needit Nature na kwotę min. 99 zł (bez kosztu dostawy) w Sklepie, lista produktów objętych promocją dostępna jest na stronie https://veganing.pl/mokosh-promocja *,
- Zapłata za zakupy zgodnie z metodami płatności dostępnymi w Sklepie.
* Do jednego zamówienia przysługuje jeden produkt gratisowy.
3. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłącznie promocji w dowolnym momencie,
- Niniejszy regulamin będzie udostępniony wszystkim klientom dokonującym zakupu w Sklepie,
- Zmiana warunków otrzymania gratisu może nastąpić jedynie poprzez zmianę niniejszego Regulaminu,
- Wszelkie uwagi, reklamacje oraz sugestie prosimy kierować na adres mailowy kontakt@veganing.pl,
- W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru, Uczestnik ma obowiązek zwrócić także gratis w stanie nienaruszonym,
- Gratis jest integralną częścią zamówienia, do którego zwrot został dokonany,
- W przypadku, gdy Klient nie zwróci Gratisu przy zwrocie zamówienia do którego został on wydany, zostanie obciążony kosztami zakupu Gratisu w kwocie 45 zł brutto, które zostaną potrącone z kwoty zwrotu.
4. Postępowanie reklamacyjne
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji należy zgłaszać na adres e-mail kontakt@veganing.pl,
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji,
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania,
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony na adres e-mail, z którego wysłał Reklamację w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji,
- Roszczenia nierozpatrzone lub nieuwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
Facebook Instagram