Balsam do ust wegański na słońce SPF 20 ECO COSMETICS
Opis
Balsam do ust na słońce SPF 20 ECO COSMETICS
Wegańska pielęgnacja ust w sztyfcie – by latem usta pozostawały delikatne i miękkie. Zbalansowana ochrona przeciw UVA/UVB w stosunku 1 : 3. 100% składników jest pochodzenia naturalnego. 93% wszystkich składników pochodzi z kontrolowanych upraw ekologicznych.
Balsam od Eco Cosmetics:
- wodoodporny
- łatwe nanoszenie
- natychmiastowa ochrona
- produkt wegański
- bez syntetycznych środków barwiących, zapachowych i konserwujących
- bez PEG, parabenów
- bez pochodnych ropy naftowej, parafin i silikonów
- bez GMO
- bez nanotechnologii
- bez syntetycznych filtrów przeciwsłonecznych
- nie testowane na zwierzętach (zgodnie z prawem)
- wyprodukowany z certyfikatem neutralizowania emisji CO2
- ulega biodegradacji
Kosmetyk wegański wpisany na listę Vegan Society (Ref. 019475).
Certyfikat ekologiczny: Kosmetyk posiada certyfikat ECOCERT.
Skład (INCI): Pongamia Glabra Seed Oil*, Theobroma Cacao Seed Butter*, ButyrospermumParkii Butter*, Helianthus Annuus Seed Cera*, Ricinus Communis Seed Oil*, Titanium Dioxide, Copernicia Cerifera Cera, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Hippophae Rhamnoides Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Camelia Sinensis Leaf Extract*, Olea Europaea Fruit Oil*, Squalane, Stearic Acid, Prunus Persica Fruit Extract, Aroma, Alumina (Corundum), Tocopherol
*składniki pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych.
Pamiętaj: Nanoś produkt obficie i ponawiaj aplikację dla utrzymania ochrony, zwłaszcza po spoceniu się czy użyciu ręcznika. Unikaj nadmiernej ekspozycji na działanie słońca nawet po zastosowaniu produktu ochrony przeciwsłonecznej. Chroń niemowlęta i dzieci przed bezpośrednim światłem słonecznym. Unikaj ekspozycji dzieci na działanie słońca w godzinach szczytowego nasłonecznienia. Bezwzględnie unikaj oparzeń słonecznych. Żaden preparat nie zapewnia 100% ochrony przeciwsłonecznej.
Opakowanie: 4g
„Nie weryfikujemy, czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.”