Eveline Cosmetics Rich Coconut Ultra-odżywczy kokosowy krem do twarzy
Opis
Eveline Cosmetics Rich Coconut Ultra-odżywczy kokosowy krem do twarzy
Niezwykle bogata, wegańska formuła, oparta w 97% na składnikach pochodzenia naturalnego i na organicznym olejku kokosowym, błyskawicznie przywraca komfort i równowagę cerze suchej i wrażliwej. Krem skutecznie zapobiega utracie wody, dzięki czemu doskonale nawilża i regeneruje oraz łagodzi objawy podrażnienia, pozostawiając cerę ukojoną, nieskazitelnie gładką i jedwabiście miękką.
ORGANICZNY OLEJEK KOKOSOWY – wykazuje silne właściwości nawilżające, głęboko odżywia
i rewitalizuje skórę, dzięki czemu odzyskuje ona naturalną miękkość i sprężystość.
bioALOES – źródło niezbędnych dla skóry witamin A, C i E, a także oligoelementów
i aminokwasów, które intensywnie uelastyczniają cerę.
OWOCE GOJI – spowalniają procesy starzenia się skóry, neutralizują działanie wolnych rodników, a w efekcie odmładzają.
EKSTRAKT Z MANGO – naturalny antyoksydant – wyrównuje koloryt, pozostawiając cerę niezwykle rozświetloną.
OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW – zawiera wartościowe substancje odżywcze, zapobiega odwodnieniu skóry, intensywnie ją nawilżając.
PROBIOTYKI – chronią naturalny, unikalny mikrobiom, który utrzymuje cerę w dobrej kondycji, zachowując jej piękno na dłużej.
Sposób użycia: Używać kremu rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
INCI: Aqua (Water) PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides Propanediol Panthenol Xylitol Glycerin Cocos Nucifera Water Cocos Nucifera Fruit Juice Camellia Sinensis Leaf Extract Ficus Carica Fruit Extract Polymnia Sonchifolia Root Juice Saccharomyces/Rice Ferment Filtrate Alpha-Glucan Oligosaccharide Inulin Lactobacillus Rubus Idaeus Seed Oil Tetrasodium Glutamate Diacetate Cetrimonium Bromide Hydroxyacetophenone Levulinic Acid Sodium Levulinate Potassium Sorbate Sodium Benzoate Propylene Glycol Parfum (Fragrance) Citric Acid Pentylene Glycol Maltodextrin
Pojemność: 50 ml
„Nie weryfikujemy, czy opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.”